Monday, February 22, 2010

REZEKI TAHUN BARU...

Hi & Salam..

Berita Gembira buat aku..

Hari ini kat tempat kerja aku dapat surat yang...oh tidak!!!! rupa-rupanya memo..ingatkan surat tukar tempat kerja..rupa-rupanya tukar  unit bahagian pentadbiran..alhamdulillah...8 bulan aku kat aset akhirnya ditukar kat admin.Aku anggap ini rezeki tahun baru..tukar jabatan bahagian admin dalam gembira risau juga sebab aku akan mulakan kerja baru berbeza dengan kerja di aset..mungkin lebih mencabar..so aku kena lebih bersedia...macam mana la suasana kerja aku nanti..

Sedih juga tinggalkan aset..Ketua yang baik .En jabar...Adie yang baik ati,Ery yang pelawak....En Jabar..thanks sebab sudi ajar saya dan sabar layan karenah saya..maklumlah saya kan pekak..tentunya timbul kesukaran komunikasi..apa lagi kena tulis..jasa korang saya tak lupa..


sob..sob...selamat tinggal aset...

NOTA PAT-PAT SIKU LIPAT : KORANG DOAKAN AKU YE..

No comments: