Wednesday, February 10, 2010

PEPERIKSAAN JPA

Hi there..

Lama dh aku tak hepdate blog ni..bukan ape...sibuk study untuk exam JPA dan Streamyx aku kat rumah tu tak leh aktif..entah ape problem nye udah seminggu tak leh aktif..walaupun dh bayo bil...kalau tak dah lama aku hempas modem tu..peh ni try lak brodband..kat Berita plak kata ade masalah sirkit..tapi tak aci la sebab ade gak area lain boleh connection..

Ni aku citer pasal exam JPA...seminggu asyik baca buku pekeliling, arahan pembendaharaan, Arahan keselamatan,perintah am, Panduan Pengurusan Pejabat,...pening kepala baca buku tu..peh tu ade lak ujian menaip...masa exam jpa tu..Paper B mak oi....ade 40 soalan sejam je masanya..nasib baik aku label setiap tajuk senang skit cari..ni dia buku tu ..

klik kat sini


X

X

X

X




dan lagi



X

X

X

X





ops...gambo nnt le masukkan..



nota pat-pat siku lipat : No comment..hope aku lulus ...

No comments: