Wednesday, February 10, 2010

PAKING OH PAKING...

Ni aku nk citer kat tempat keje aku..

Dalam rela terpaksa le....

Maklum kat tempat keje aku ni ade tersiar kat Harian Metro pasal masalah tempat letak kete..So untuk settle masalah ni semua staff diwajibkan parking kat Putrajaya Sentral mulai semalam (8.2.2010). Di sana nanti tersedia Van milik Hospital menunggu di Putrajaya Sentral Untuk pick up Staff. Yg special je dapat tempat parking ni dan ade kad Tempat Letak Kete...Risau pun ade coz  keselamatannya macam mana..but aku dengar apa yang dibimbangkan tu dah terjadi...hmmhm... Jadual Pun dah ade..seawal jam 7.30 pg aku mesti berada di sana..adoi..awal le aku kene gerak anto Ameer kat rumah  pengasuhnya. So kat webmail stafff ade yg tak setuju n bagi suggest. Staff 2 muka merah padam, pelawat n patient pula senyum melebar..ayoyoyo..cam ne ni???nak tak nak kena la gak ikut arahan ni kan..

So ape pendapat korang??patutke aku pegi kerja naik moto n bas aje???tempat keje aku n rumah ni jauh...umah aku ni area puchong..naik erl palk lg le....so???


nota pat-pat siku lipat:harap2 le isu ni kejap je...tak yah le guna van shuttle tu...

No comments: