Tuesday, January 26, 2010

MAJLIS MAKAN MALAM AMAL KLSD

16 Januari 2010

Entry kali ini aku ceritakan pasal dinner ni..KLSD menyambut ulangtahunnya yang ke 25 kalau tak salah aku...Tapi aku ingat lagi ERA Sariah n Aqlam...Buat Dinner KLSD yg ke 15,memang gilang gemilang...
CUma bezanya kali ini Dinner ni buat cara buffet..tu la yang lemahnya..ada hadirin bungkus bawa balik untuk anak walaupun hadirin yang lain tak dapat makanan tersebut...aku nampak n tegur mengapa buat macam tu,mereka kata auntuk anak..terkedu aku seketika..ye la kan..harga tiket untuk kanak-kanak RM 30..dah tu dewasa pula RM 60 tambah suami isteri berapalah harganya..

Dnner kali ini banyak kelemahan contoh masalah Teknikal.Aliff Satar nyanyi lagu tampa muzik pun dah kira ok...setiap program ada kelemahan bukan semuanya bagus 100% so dr kelemahan itu boleh perbaiki utk program akan datang..

Suami aku ambil fesyen lelaki but dia kalah le..sebab ramai sgt yg brgaya..heheheh..Tpi si Tuan Kecik ni dapat Fesyen baju kanak-kanak tercantik..Ameer baju biasa je la...sebabnya aku biarkan Ameer jalan atas pentas dgn tgnnya pegang teddy bear..huhuhu..

Hadiahnya :beg Sekolah,Minuman ringan, crayon..n baju t-shirt..bila dpt hadiah tu,,aku turun ke pentas,Dato bandar ckp akt aku baby comel..huhuhu..tq le Datuk Bandar...

Nota pat-pat siku lipat : Dinner PADA (Pahang) entah le nak pegi ke tak??tgk gak le "pitihnya"..

No comments: