Sunday, January 17, 2010

APAKAH YANG ANDA LAKUKAN 30 MINIT LALU..

aje...suke2..time buhsan....
.
1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
-melipat kain baju...sambil layan citer mayang mengurai

2. 2 jam yang lalu?
-bermain petville sambil menidurkan Ameer....huhuhu!!!

3. Minggu lepas?
- Menyibuk kat MFD..Pogram MFD ..Tajuk Kelab Wanita...hahaha lupa le..ade lg venue..tak ingat

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
I lap U U LAp me..ceh lagu barney la...

5. 3 binatang yang anda tak suka?
-Lipas
-cacing

-Lipan
-Ular
(sangat geli) 

6. 5 fakta tentang anda?


-banyak berfikir (tabiat yang x leh dipisahkan)
-suke merajuk...dan hubby sangat le tak suke bila aku merajuk...
-suke membaca buku...dan kat umah banyak koleksi buku n magazine...(novel n majalah PA & MA_
-suke kumpul wit syiling.....
-suke melayari tenet...hehehehe

7. Tahun depan mungkin anda?
-ntah......jadi mak, kerani cabuk (dh kompom kot).. ..siswi.(kot2).pada Ameer dan anak2 (comin soon!!!!)

8. Saya tak reti sangat…
-nyanyi...suare tak sedap...(uwekkkk)

9. Saya pandai …
-baca buku....wah..wah...sangat peberet...

10. kawan saya...
-sangat funny...boleh wat saya gumbira bersama mereka.....

11. saya ada....
-Mr.Hubie...

12. saya seorang yang ganas...
-bila diri ni di sakiti.....(hanya insan2 terdekat yg penah melihat diri ni mengganas,,,hahahaha)

13. Adik saya....
-adik azuani...(dulu dipanggil boboy) n ati

14. saya tak penah bosan dengan (senaraikan 3...)
  Ameer, hubby....(syg amat..)
-internet...
-jenjalan..hobi saya....

15. bilakah kali pertama bercinta....
-ntah lupe plak...rase umo 24 tahun kut.....

16. perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
-.adalah..rahsia..hahahaha!!!!...

17. saya rindu...
-zaman kanak2 dlu....

18. saya tak sabar...
-saya x sabo nak suh Ameer beso...(boleh + adik lagik....)

19. 5 laman web yang anda selalu layari?
-facebook
-friendster
-yahoo
-ratuhati
-blog
-halaqah...

bla..bla..bla
(cilok dari blog mama Ain...)

nota pat-pat siku lipat : aku cedok dr blog mama ain..hehehehe

3 comments:

Mama Ain said...

huhu...cilok erk...haha

Mama Ain said...

hehe...cilok erk....

Nolida Shaazlin said...

kahkahkah..cilok dr blog ko la.. amam ain...