Monday, December 7, 2009

PROGRAM MINGGU NI..

SABTU-5 DIS 2009

Majlis Perkahwinan Gilang Gemilang The End OF The Year Zan QIS..One Malaysia punya wedding..huhuhu..(Cina melayu wedsa la ni) time yg sama Hari OKU..dapat le liputan yang meluas masuk semua media...dahsyat sungguh..Malam jumaat aku,hubie,asyikin,zaine gi Dewan Bakti KAT TTDI aAmansara  siap2 apa yg patut..lewat mlm jam 12 baru balik..Sabtu pagi pegi lagi..jam 8...ni dia gambo yg dapat masuk tv...





 CICIKGURL (nama samaran kat FB) with ameer

Jam 6 petang baru balik...


AHAD-6 DIS

KAK Zuraidah nak kami pi RTM ari ni sempena Hari OKU..Segmen 'APA KATA WANITA'..kami masuk studio RTM..(Studio yg selalu aku lepak antor kak z pi rtm masa die duty intp rtm)live TV plak tu...Sebelum ni aku pernah masuk studio rakaman astro untuk WAkil Malaysia Federation Of The Deaf untuk segmen sehati berdansa..Kami pi Studio Rakaman tu semua terdiri dari grop pompuan2...kiranya merdeka la kami hari tu coz semua anak2 hubie masing2 jaga..so boleh dikatakan bujang sehari...Na-na-na-nakami pun lepas abis jer program tu pergi JOM HEBOH kat B.JALIL..mak aiii..panas gila...terbakar kepala aku...balik rumah terus terbongkang sebab tak tahan pening kepala..aduiiii..Pouty


ni le dia citer aku untuk minggu ni..

nota pat-pat siku lipat:best gak la minggu ni...n gambo kawen ni amik dr FB n gambo RTM plak ihsan dari Cicikgurl Pinky..(JBI JUNIOR)

No comments: