Tuesday, November 17, 2009

MAJLIS REUNION POLITEKNIK JOHOR BAHRU

Hari ni nak citer sikit pasal program minggu lepas 7-8 Nov 2009,bertempat di Poli JB.Hari jumaat lepas kerja,jam 8.00 malam aku ,hubie ,asyiqin n philip bertolak ke tampoi...ikut plan nak tido umah yazid.So kami bertolak jam 10.Hubie aku asyik stop kat mana2 R&R...nak hilang rasa kantuk kot..Sampai kat Tampoi,kami pun mula lah operasi mencari rumah yazid melalui alamat yang diberi...pusing-punya pusing tak sampai2 gak..tanya orang asyik tunjuk arah yg salah.peh tu..aku teru sms yazid berbunyi
NIDA :"kami tengah cari umah u.jenuh cari..asyik pusing2 jer..kalau tak jumpa n u tak   
           jawab mesej kami ttido kat hotel..barang ikea yg u punya tak dapat ler..(berbau ugutan...(jahat kan aku???)
Yazid : hahahaha..cian.."kat mana,???aku cari ko"
Nida :Turun bawah..kami dah sampai

hubie n philip cari la umah yazid..aku n eqin tunggu kat parking.But hubie tersalah umah..nasib baik tak terketuk pintu umah mat misai ...haru...hahaha

Hari 2

Aku,hubie,Yazid,Philip n Asyiqin bertolak ke PJB..masa tu sempat berhenti kat masai beli kek besday untuk warna warni ..warna  warni ni sebenarnya bernama syazana azri N Syazwani Azri...sesaja jer nak samakan nama..peh  tu sesi pendaftaran Hubie minta izin Lecturer En Hairul nak join sama..mujur lah dapat green light.Lepas anto aku n asyiqin diorang jalan sakan...minum air kelapa bakar..di jam 2-5 ptg hanya ceramah jer la..ptg aku gi umah My Lecturer Cik Halimah..ops..tersasul..Puan Halimah..rehat2 jap...isteri yazid ,kak Intan ofer jaga ameer..thank u kak intan..malam aku pun join dinner meriah gak la...

Hari 3

..aku merasa gak la minum air kelapa bakar...uwekkkkkk...tak sedap...rasa hangus jea..kak intan pun tak dapat habiskan minum..hubie n yazid kata sedap pula.
coz putera kesayanganku tak boleh ditinggalkan,aku ,hubie nyazid serta kak intan
la..Peh tu petang bertolak balik KL sampai Jam 2 pagi beru selamat mendarat tanpa transit ke puchong..


Warni,asyiqin,Hubie,I,Warna,Philie

PERSEMBAHAN

Menerima ANugerah Alumni Khas Dari Menteri KPT
Me with Zainab



Bersama Penerima Anugerah Yang Lain (5 Penerima)



Backdrop n Perasmian


N0tE : My Lecturer ,Pn HAlimah...tq atas segala2nya......

2 comments:

Mohammad Redha said...

salam..
tahniah la atas pemberian anugerah cemerlang time hari alumni khas..
semoga hasil usaha yg kak limpahkan itu dpt merealisasikan masa depan kak..
teruskan berusaha lagi ya..

from Redha1989 (pelajar DRG3 PJB)

Nolida Shaazlin said...

salam..

dengan penuh rendah diri diucapkan terima kasih...harapan n impian yang masih belum tercapai ialah sambung belajar peringkat sarjana..insyaallah..jika jawatan akak dah disahkan dalam SPA nanti,akak nak sambung belajar PJJ...