Saturday, November 21, 2009

KEEP N TOUCH.........

Hari ni masa kerja aku pun chat sikit dgn member..kawan lama masa sekolah..Dia belajar kat UMS Labuan lepas Keluar Covent...time chat tu ini dialognya..

Linda: Amboi asyik ber YM je...ko kat depan patient kan??kalau kat depan patient nanti kena marah ngan patient lak.

                     Aku : idak  aii..aku kat admin..bawah..tak jumpa patient pun...aku kan PEKAK..

      Linda : (dengan nada marahnya) ..apalah ko ni..asyik cakap PEKAK..PEKAK..semua manusia sama tau


Inilah kawan aku yang selalu jumpa.Stay kat TUDM shah Alam.Ada ramai la ex-convent stay kat sini but jarang jumpa..sibuk dengan tuntutan masing...peh tu kami chat pasal kerja..dia nak cari kerja lain..dia ada ijazah,,,but dia kerja dgn swasta...aku???tak ada ijazah but kerja gomen..aneh kan...but aku mahu juga jadi macam linda..ada ijazah...insyaalah..dh kompem jawatan nanti aku nak sambung belajar kat USM..amik PJJ..sarjana Kesusateraan Melayu..kos yang dah lama aku minat...Doakan aku ye.
SmileyCentral.com

No comments: